زندگی و روانشناسی

مثبت باندیشید وشاداب باشید

زندگی و روانشناسی : لبخند شیرین....

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ

یه روز رستوران سر کار بودم

دلم خیلی گرفته بود .

با خودم زمز مه می گردم و می خوندم :

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب در گاه او

پر زلیلا شد دل پر آه او

که یهو دیدم یه دختر کوچولو ۴یا۵ ساله مثل من

پکره و داره گریه می کنه. تو چشماش زل زدم اونم

نگاهش رو قفل کرد به من بعد من یه لبخند کوچیک

زدم اونم خندید با خنده اون کوچولو دل منم باز شد

زندگی وشرایط می تونه با یه لبخند شیرین بشه

                                                            زندگی تون پر لبخند


                                                               💖 شاد باشید💖

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹
محمد اردونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی